vrijdag 2 maart 2012

Eethoek

Afgelopen week ben ik bezig geweest met het afmaken van mijn eethoek. Ik ben in het weekend naar de Gamma geweest voor materiaal. Bij gebrek aan een auto heb ik een Gamma kar gepakt en ben ik naar huis gelopen. Op koopzondag heb ik de kar terug gebracht en heb ik ook meteen een paar leuke lampen gevonden bij Ikea.

Afgelopen weekend had ik mijn eettafel al in elkaar gezet, maar het beitsen kost tijd. Ik ben er de hele week 's avonds mee bezig geweest. Ik ben tevreden over het resultaat, maar omdat het blad een beetje krom is wiebelt de tafel. Ik ga nog even kijken of ik hier een mooie oplossing voor kan vinden, en in het ergste geval moet ik een stuk van de poten zagen.

Een japanse eethoek, maar dan op budget. Een traditionele japanse eettafel zou me meer dan €400 gekost hebben. Nu ben ik nog niet eens de helft daarvan kwijt.

Het enige wat hier nu nog moet gebeuren is de ombouw voor de radiatoren maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten